close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נהג מרוצים ליום אחד - על מה המהומה ?

מערכת שורשכה טבת, תשפב29/12/2021

על מנת להכיר את תחום נהיגת המרוצים ולהתמקצע ברמה הגבוהה ביותר, תקבלו ליווי אישי לאורך כל חוויית הנהיגה ברכב המרוצים

תגיות:

אם יש חוויה מלאת אדרנלין שכל אחד ואחת חייבים לעבור לפחות פעם אחת בחיים, זה להיות נהג מרוצים ליום אחד. מדובר בחוויה יוצאת דופן אשר מלאה באדרנלין וריגוש מכף רגל ועד ראש ולמעשה מדובר בפעילות אשר מגשימה את החלומות הנועזים ביותר לחובבי הנהיגה בכלל ונהיגת מרוצים בפרט. 

חווית נהג מרוצים ליום אחד מאפשרת לכם לחוות את הנהיגה ממקום אחד לגמרי

ממה שהכרתם עד היום. מדובר על סגנון נהיגה מהיר יותר, חזק יותר ופורץ דרך ולמעשה לא תוכלו לחוות אותו בשום מקום אחר מאשר על מסלול המרוצים אשר מאפשר במסגרת מאפייניו, לנהוג במהירויות גבוהות עם רכבים אשר מותאמים לנהיגת מרוצים ומאובזרים בכל טכנולוגיות הבטיחות האיכותיות ביותר אשר יבטיחו חווית נהיגה בטוחה ומהנה. 

נפגשים על קו הזינוק
על מנת להיות נהג מרוצים ליום אחד, יש צורך מצד אחד להכיר את רכב המרוצים שתקבלו, לדעת לתפעל אותו ברמה הגבוהה ביותר ולהכיר את את מסלול המרוצים ולדעת איך ניתן לנסוע באופן הספורטיבי והמאתגר ביותר תוך שימוש במסלול להגברת החוויה. מצד שני, לאחר שהכרתם את רכב המרוצים, חסר לכם משהו אחד הוא להתחרות מול הטובים ביותר על מנת להוכיח לעצמכם כמה שאתם טובים ולהראות את היכולות הגבוהות שלכם על מסלול המרוצים. 

חוויית נהג מרוצים ליום אחד, מאפשר לכם להתחרות על מסלול המרוצים מול נהגים אחרים ולנסות לכבוש את המקום הראשון ולהיכנס להיכל התהילה של הטובים ביותר. במהלך נהיגת המרוצים, תוכלו להיות בטוחים שתהיו מוגנים באופן מלא באמצעות אמצעי מיגון מהטובים ביותר הקיימים בתחום כך שכל שנותר הוא להיכנס אל הרכב, להתניע ולשרוף את המסלול.

ליווי אישי מהטובים ביותר בנהיגת מרוצים
על מנת להפוך להיות נהג מרוצים ליום אחד יש צורך ללמוד לנהוג באופן שונה ממה שהכרתם עד היום. לא מדובר בסגנון נהיגה שאתם רגילים לנסוע בכבישים עירוניים ובין עירוניים אלא מדובר על סגנון נהיגה מאתגר הרבה יותר אשר דורש יכולות מקצועיות גבוהות מאוד שלא ניתן להגיע איתם מהבית. נהיגה במכונית מרוץ, דורשת מיומנויות נהיגה גבוהות ואיכותיות שיש ללמוד אותן באופן ייסודי ורק כך תוכלו להתמקצע בתחום ולהפוך למקצוענים ולהיכנס אל עולם הספורט המוטורי. על מנת להכיר את תחום נהיגת המרוצים ולהתמקצע ברמה הגבוהה ביותר, תקבלו ליווי אישי לאורך כל חוויית הנהיגה ברכב המרוצים הכולל הדרכה תיאורטית על מערכות הרכב השונות וכמובן הדרכה מעשית תוך שליטה ברכב והכרת המסלול ושימוש בו בתבונה על מנת למקסם את היכולות הגבוהות של הרכב.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה